تفاوته زن ومرد تواین پست مشخصه
Anti Boys
اگه از پسر جامعه متنفری به وب من یه سری بزن(بــــــــوس)
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
yashar
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Anti Boys و آدرس 1411379.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 1013
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
فاطمه

آرشيو وبلاگ
فروردين 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 14:29 :: نويسنده : فاطمه

 


مامان یا بابا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

مادر

 

- مامان - بعله ؟ - من می خوام به دنیا بیام ... - باشه 

- مامان - بعله ؟ - من شیر می خوام - باشه 

- مامان - بعله ؟ - من جیش دارم - خب 

- مامان - بعله ؟ - من سوپ خرچنگ می خوام - چشم 

- مامان - بعله ؟ - من ازون لباس خلبانی ها می خوام - باشه

- مامان - بعله؟ - من بوس می خوام - قربونت بشم 

- مامان - جونم ؟ - من شکلات آناناسی می خوام - باشه 

- مامان - بعله ؟ - من دوست دختر می خوام - خب

- مامان - بعله ؟ - من یه خط موبایل می خوام با گوشی سونی - چشم

- مامان - بعله ؟ - من یه مهمونی باحال می خوام - باشه عزیزم

- مامان - بعله ؟ - من زن می خوام - باشه عزیز دلم

- مامان - بعله ؟ - من دیگه زن نمی خوام - اوا ... باشه

- مامان - .. بعله - من کوفته تبریزی می خوام - چشم

- مامان - بعله ؟ - من بغل می خوام - بیا عزیزم

- مامان - بعله ؟ - مامان - بعله - مامان - ... جونم ؟ - مامان حالت خوبه ؟ - آره

- مامان ؟ - چی می خوای عزیزم ؟ - تو رو می خوام .. خیلی - ..
.

 

 

پدر



- بابا - بعله ؟ - من می خوام به دنیا بیام - به من چه بچه .. به مامانت بگو

- بابا - هان؟ - من شیر می خوام - لا اله الا الله 

- بابا - چته ؟ - من از اون ماشین کوکی های قرمز می خوام - آروم بگیر بچه

- بابا - اههههه - من پول می خوام - چی ؟؟؟؟ !!!

- بابا - اوهوم ؟ - منو می بری پارک ؟ - من ماشینمو نمی برم تو پارک تو رو ببرم ؟

- بابا - هان ؟ - من زن می خوام - ای بچه پررو .. دهنت بو شیر می ده هنوز

- بابا - .... - من جیش دارم - پوففف 

- بابا - درد - من زن نمی خوام - به درک

- بابا - بلا - بابا - زهرمار - من یه اتاق شخصی می خوام - بشین بچه

- بابا - مرض - منو دوست داری - ها ؟ 

- بابا - ... - بابا - خررر پفففف - بابا - خفه - بابا - جونت در بیاد

- بابا - دیگه چته ؟ - من مامانمو می خوام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: